Bandar JieyangBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAPermintaan pasaran meningkat dengan pesat

  • masa pelepasan:2024-04-28 18:34:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:107
  • Penerangan pantas:

    Bandar Jieyang,In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer,Bandar Jieyang

Kandungan artikel

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer,Bandar JieyangAplikasi pengubah tenggelam minyak, muatan boleh disambung.

Bandar JieyangDengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

SzekszardContainer pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Kilang pengubah kuasa

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;


Bandar JieyangBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAPermintaan pasaran meningkat dengan pesat



Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

NyahkiraIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, iaitu ruang izolasi.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.


Bandar JieyangBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAPermintaan pasaran meningkat dengan pesat



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Kesehatan dan KesehatanJatuh perkara asing dan menghancurkan

Dalam keadaan normal,Bandar JieyangStruktur asas pengubah kuasa, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Dalam terma tempat penggunaan pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Bandar JieyangDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %) ia patut diizolasi sebelum digunakan,Bandar JieyangTransformer tenggelam minyak S13, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

FariskurMaklumat produk lain
  • HoenyongPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanHarga turun naik lebih tinggi, tidak buruk

    HoenyongPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanHarga turun naik lebih tinggi, tidak buruk

  • Alphen aan den RijnKendaraan PlatformBerapakah harga

    Alphen aan den RijnKendaraan PlatformBerapakah harga

  • Alphen aan den RijnMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikPerkembangan teknologi

    Alphen aan den RijnMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikPerkembangan teknologi

  • ZaanstadJembatan naik mudahBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan

    ZaanstadJembatan naik mudahBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan

  • Zaanstad8 ton jambatan naik bergerakPeningkatan kualiti

    Zaanstad8 ton jambatan naik bergerakPeningkatan kualiti

  • ZaanstadLift untuk villa keluarga tiga lantaiAnalisis masalah dengan kesan aplikasi

    ZaanstadLift untuk villa keluarga tiga lantaiAnalisis masalah dengan kesan aplikasi

  • SunanPengubah Biro KuasaTerdapat rampasan kuasa untuk dibeli

    SunanPengubah Biro KuasaTerdapat rampasan kuasa untuk dibeli

  • Lapangan terbang DublinKendaraan platform hidraulikKaedah teknikal dalam perlindungan dinding

    Lapangan terbang DublinKendaraan platform hidraulikKaedah teknikal dalam perlindungan dinding

  • segera:Peringatan: Maklumat Bandar JieyangBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAPermintaan pasaran meningkat dengan pesat memberi anda Bandar JieyangBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAPermintaan pasaran meningkat dengan pesat oleh syarikat kami, perkhidmatan Bandar JieyangBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAPermintaan pasaran meningkat dengan pesat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bandar JieyangBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAPermintaan pasaran meningkat dengan pesat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bandar JieyangBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAPermintaan pasaran meningkat dengan pesat. Bandar JieyangBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAPermintaan pasaran meningkat dengan pesat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bandar JieyangBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAPermintaan pasaran meningkat dengan pesat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!