FariskurBerapa banyak pengubah tiga fasaApa yang harus ditumpukan

  • masa pelepasan:2024-03-16 23:19:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:177
  • Penerangan pantas:

    Fariskur,Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar dan sirkuit isyarat

Kandungan artikel

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

FariskurPada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Bien HoaKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Penukar jenis kering

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.


FariskurBerapa banyak pengubah tiga fasaApa yang harus ditumpukan



Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms,FariskurOn load voltage regulating distribution transformer, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%,FariskurPengubah distribusi tenggelam minyak, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek,FariskurPersediaan pengubah kuasa, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Dokumen kualitiAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Persekitaran pemeriksaan() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Pasar pengubah dalaman lambat

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

FariskurBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

FariskurMaklumat produk lain
  • Bandar ZhangjiakouPemulihan Semi-AutomatikPenuh peluang

    Bandar ZhangjiakouPemulihan Semi-AutomatikPenuh peluang

  • BajitpurTerlalu muat pengubah distribusiMasalah penilaian kualiti

    BajitpurTerlalu muat pengubah distribusiMasalah penilaian kualiti

  • DelftPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingCara mengenal pasti barang palsu

    DelftPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingCara mengenal pasti barang palsu

  • DelftJembatan penerbangan tetap hidraulikPerubahan Teknologi Industri Industri

    DelftJembatan penerbangan tetap hidraulikPerubahan Teknologi Industri Industri

  • MiamiJenis bergerak jembatan naik hidraulikPerniagaan utama

    MiamiJenis bergerak jembatan naik hidraulikPerniagaan utama

  • MiamiLift bimbit traktifAlgoritma tekanan

    MiamiLift bimbit traktifAlgoritma tekanan

  • MiamiPemulihan ketinggian tinggiStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

    MiamiPemulihan ketinggian tinggiStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

  • Char BhadrasanTermometer pengubah terbenam minyakBercakap mengenai organisasi kerja

    Char BhadrasanTermometer pengubah terbenam minyakBercakap mengenai organisasi kerja

  • segera:Peringatan: Maklumat FariskurBerapa banyak pengubah tiga fasaApa yang harus ditumpukan memberi anda FariskurBerapa banyak pengubah tiga fasaApa yang harus ditumpukan oleh syarikat kami, perkhidmatan FariskurBerapa banyak pengubah tiga fasaApa yang harus ditumpukan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FariskurBerapa banyak pengubah tiga fasaApa yang harus ditumpukan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FariskurBerapa banyak pengubah tiga fasaApa yang harus ditumpukan. FariskurBerapa banyak pengubah tiga fasaApa yang harus ditumpukan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FariskurBerapa banyak pengubah tiga fasaApa yang harus ditumpukan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!